نقاط قوت مرکز مشاوره استاد روزبه

آموزش‌ها و مشاوره‌های ما موثر است

مراجعان ما از خدمات مؤسسه فرهنگی تربیت نوین رضایت داشته و یکی از بهترین مبلغان ما، مراجعان ما هستند.

خدمات ما مقرون به صرفه است

با توجه به اینکه شما توسط برخی از بهترین متخصص‌ها آموزش داده شده و یا مشاوره می‌شوید و با توجه به اینکه تمام تلاش ما بر این است تا شما زودتر به نتیجه‌ی دلخواه برسید، به صرفه ترین هزینه‌ها را خواهید داشت.

ما انعطاف پذیریم

اکثر مراجعان ما، در زمانی که خواسته‌اند و برایشان مقدور بوده است با مشاورین ما ملاقات کرده و یا در کارگاه‌های آموزشی ما شرکت کرده‌اند. بسیاری از مراجعان شاغل ما، ترجیح داده اند تا جلسات مشاوره‌شان بعدازظهر ها برگزار شود.

ما متخصص و صاحب تجربه‌ایم

مؤسسه فرهنگی تربیتی نوین با همیاری بیش از دویست روان‌شناس، مشاور، مدرس، پژوهشگر و کادر فنی و اجرایی و با بیش از دو دهه تجربه، آماده ارائه انواع خدمات آموزشی، پژوهشی و مشاوره‌ای در حوزه مسائل روان‌شناختی، تربیتی و اخلاقی می‌باشد. بخش مشاوره مؤسسه ما بیش از ۳۰ مشاور متخصص و با تجربه دارد، بنابراین می‌توانیم بهترین و مناسب‌ترین متخصص خود را به شما پیشنهاد کنیم، تا بتوانید با راهنمایی‌ها و تکنیک‌هایی موثر، به اهداف خود برسید.

ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم

متخصصان سلامت روان ما برای پیشگیری و درمان افسردگی، اضطراب، استرس، وسواس، اختلالات یادگیری و بسیاری موارد دیگر خدماتی ارزنده ارائه می‌کنند. آیا می‌خواهید سطح زندگی اجتماعی‌تان را بهبود دهید؟ آیا می‌خواهید در شغلتان بیش از گذشته موفق باشید؟ یا اینکه کمی بیشتر از زندگی‌تان احساس رضایت کنید؟‌

چه مشکلات ارتباطی یا زناشویی داشته باشید، چه مشکلات تحصیلی یا کاری، و چه بعنوان والدین فرزندانتان نگرانی‌هایی دارید، جای درستی را پیدا کرده‌اید!