کارگاه آموزشی «هوش هیجانی»

آیا علاقمندید که نسبت به چگونگی احساسات خود و علت آنها درک بهتری پیدا کنید؟ آیا می‌خواهید که در احساسات خود و نوع واکنش‌تان نسبت به این احساسات، به جای آن‌که براساس الگوهای پیشین و همیشگی خود عمل کنید، نقش آگاهانه‌تری داشته باشید؟ آیا مایلید دوستان بیشتری داشته باشید یا بتوانید ارتباط نزدیک‌تر و صمیمانه‌تری با دوستان فعلی خود برقرار کنید؟ آیا دوست دارید تلاش برای دست‌یابی به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود را بهتر کنترل و هدایت کنید؟ آیا دوست دارید در شغل و زندگی شخصی خود کارایی بیشتری داشته باشید؟
اگر چنین است، پس مطمئناً از کاوش در دنیای هوش هیجانی لذت خواهید برد. کاوش در دنیای هوش هیجانی نه فقط احساس شادمانی بیشتری در شما ایجاد می‌کند، بلکه انگیزه درونی و توانایی مدیریت استرس و حل مسأله را نیز در شما افزایش می‌دهد. هوش هیجانی مهارت‌هایی در شما ایجاد می‌کند تا بتوانید در موقعیت‌های متفاوت، به‌گونه‌ای مناسب با دیگران برخورد کرده، به شکل مناسبی آنها را تشویق، تنبیه یا آرام کنید.

هدف کارگاه

از آموزش این دوره، آشنایی با پانزده مهارت هوش هیجانی و چگونگی دست‌یابی به این مهارت‌هاست.

مخاطبین و مدت کارگاه

 کارگاه آموزشی هوش هیجانی، برای بزرگسالان 14 ساعت (7 جلسه 2 ساعته) و برای دانش‌آموزان دبیرستانی 9 ساعت (6 جلسه 5/1 ساعته) است که هر هفته یک بار، به شکل نظری ـ عملی برگزار می‌گردد.
متون علمی مربوط به هر جلسه، که منبع علمی به روز، جامع و بسیار مفیدی است، در طراحی کارگاه مورد استفاده قرار گرفته و قسمت‌هایی از آن در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت.
اثربخشی کارگاه‌های آموزشی با انجام تحقیقات متعدد علمی مورد تأیید قرار گرفته و نتایج این پژوهش‌ها در ژورنال‌ها و کنفرانس‌های علمی معتبر داخل و خارج از کشور منتشر می‌گردد.
گواهی‌نامه ویژه این دوره آموزشی، در صورت حضور مستمر و منظم در تمامی جلسات، به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود.
ثبت نام در کارگاه آموزشی «هوش هیجانی» از طریق تماس با مؤسسه فرهنگی تربیت نوین (پژوهشکده استاد روزبه)، همه‌روزه از ساعت 8 الی 17 ـ به غیر از روزهای تعطیل ـ امکان‌پذیر است.

 می‌خواهم ثبت نام کنم!