ارتباط و زبان در دانشآموزان با اختلال طیف اوتیستیک
مشکلات ارتباطی در کلاس بسیار واضح و روشن است. در موارد محدود، افرادی که اختلال طیف اوتیستیک با کارکرد پایین دارند، ممکن است قادر به استفاده از زبان برای بیان نیازهای خود نباشند. این گروه از دانشآموزان، معمولاً در ناکامیها قشقرق بهپا میکنند. برای مثال آنها ممکن است کتابها و مدادهایشان را روی میز بیندازند چرا که آنها واژهای در اختیار نداشتهاند که با آنها به شما بگویند که کار گروهی را دوست ندارند. خصوصیات دیگر عبارتاند از پژواکگویی؛ به این معنی که دانشآموز عبارتهایی را که شنیده است در یک بافت غیر مرتبط برای بیان هیجانات و پاسخ به یک سوال در فضای کلاس دوباره تولید میکند.
نظرات بسته شده است.