تصویرسازی ذهنی و اختلال طیف اوتیستیک

تصویرسازی ذهنی ویژگی دیگری است که دانش‌آموزان با اختلال طیف اوتیستیک درآن کمبود دارند. آنها در بازی وانمودی وارد نمی‌شوند زیرا اتخاذ دیدگاه دیگران برای آنها سخت است. تئوری ذهن_ این عقیده که شما آگاه هستید که دیگران روش متفاوتی در تفکر دارند_ مفهومی است که دریافت آن توسط افراد با این اختلال مشکل است. درک انگیزش‌های موجود برای اعمال متفاوت یا خواندن درست هیجانات، هم‌چون میدان مینی است که آنها از آن اجتناب می‌کنند. در عوض آنها به سمت جریان‌های روتین و ساختارمند کشیده می‌شوند.

نظرات بسته شده است.